-
Termeni si conditii de utilizare
Vă rugăm să citiți cu atenție următoarele dispoziții, împreună cu cele precizate în Politica de retur, Politica de Confidențialitate și Politica privind modulele cookies, deoarece acestea se aplică de fiecare dată când navigați Website-ul nostru, când plasați o comandă sau când interacționați cu noi, în orice alt mod.
-
Capitolul I – Dispoziții generale
-
Înțelesul unor termeni
-
Termenii folosiți în continuare, dacă nu rezultă altfel din context, au următorul înțeles:
-
Noi/Societatea/Operatorul înseamnă: IVO LAURENTIU SRL, societate organizată și funcționând conform legilor din România, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr J30/1237/2018 , având sediul social în Sat Călineşti-Oaş, Comuna Călineşti-Oaş, Nr. 483, Judet Satu Mare și numărul de identificare fiscală 40326791, capital social: 200 lei, cu datele de contact: email: electrogavrau@gmail.com, telefon: 0748601656.
-
Dumneavoastră/Clientul/Utilizatorul înseamnă: persoana fizică sau juridică ce accesează și utilizează Website-ul sau achiziționează Bunurile prezentate de Societate;
-
Website-ul înseamnă: pagina de internet disponibilă la adresa: https://ivolaurentiu.ro/ împreună cu toate subpaginile sale;
-
Contul Dumneavoastră/Clientului/Utilizatorului înseamnă: contul creat prin intermediul Website-ului, care vă permite să achiziționați serviciile prezentate de Societate, prin intermediul Website-ului;
-
Termeni și Condiții înseamnă: toate dispozițiile prezentate în cadrul acestei pagini ce se aplică relației dintre Societate și Dumneavoastră, atunci când accesați sau utilizați Website-ul ori când achiziționați Bunurile de pe Website;
-
Contract la distanță înseamnă: contractul încheiat între Dumneavoastră și Societate, prin intermediul Website-ului, în urma plasării unei comenzi și a confirmării acesteia, având ca obiect achiziționarea serviciilor prezentate pe Website;
-
Consumator înseamnă: orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care acționează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale;
-
Agenți Economici înseamnă: orice persoană fizică sau juridică care nu intră în categoria de Consumator, cum ar fi, cu titlu de exemplu, persoanele care acționează în cadrul activității lor comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale (persoane fizice autorizate, societăți, profesii liberale și alții asemenea);
-
Politicile GDPR înseamnă: Politica de confidențialitate ce poate fi accesată la ivolaurentiu.ro și Politica privind modulele cookies ce poate fi accesată la ivolaurentiu.ro
-
Politica de retur înseamnă: Politica ce descrie condițiile în care aveți dreptul de a vă retrage din Contractul la distanță, respectiv dreptul de a returna serviciilor urmând să vă fie restituite sumele de bani achitate în vedere achiziționării serviciilor. Politica de retur poate fi accesată la ivolaurentiu.ro
-
ANPC înseamnă: Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, cu sediul în Aviatorilor, Nr. 72, Sector 1, 011865, București, website: https://anpc.ro/articol/575/date-contact;
-
Certificatul de garanție înseamnă: Documentul ce prezintă garanțiile acordate în temeiul legii sau voluntar de Societate în legătură cu serviciile comercializate;
-
ANSPDCP înseamnă: Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, cu sediul în Bd. G-ral. Gheorghe Magheru, Nr. 28-30, Sector 1, 010336, București, România, website: https://www.dataprotection.ro/?page=contact HYPERLINK "https://www.dataprotection.ro/?page=contact&lang=ro"& HYPERLINK "https://www.dataprotection.ro/?page=contact&lang=ro"lang=ro
-
Aplicabilitate Termeni și Condiții. Forță obligatorie
-
Acești Termeni și Condiții, împreună cu Politica de retur și Politicile GDPR, se aplică tuturor raporturilor desfășurate între Dumneavoastră și Societate, în special atunci când navigați și utilizați Website-ul sau când plasați o comandă cu privire la serviciile Noastre.
-
Astfel, în măsura în care navigați și utilizați Website-ul sau în măsura în care plasați o comandă referitoare la Bunurile oferite prin intermediul Website-ului, înțelegeți și acceptați că raportul dintre dumneavoastră și Societate va fi supus acestor Termeni și Condiții, Politicii de retur și Politicilor GDPR, dispozițiile prezentate având forță juridică obligatorie. În termeni juridici, prin utilizarea Website-ului sau prin plasarea și confirmarea unei comenzi, între Dumneavoastră și Societate se încheie un contract al căror dispoziții contractuale este dat de conținutul acestor Termeni și Condiții, Politicii de retur, Politicilor GDPR și a dispozițiilor legale ce se aplică în completare, cum ar fi OUG 134/2014, OUG nr. 140/2021, Regulamentul GDPR 679/2016, Legea nr. 190/2018, Legea nr 296/2004 etc.
-
Utilizarea Website-ului de către Utilizator se va efectua doar în scopul de a vizualiza serviciile şi informaţiile despre acestea şi despre magazin, precum şi de a crea un cont care să servească la achiziţionarea serviciile dorite. Utilizarea site-ului în alte scopuri decât cele menţionate este interzisă.
-
Societatea poate aduce în orice moment modificări asupra conţinutului Website-ului, modificări de structură şi accesibilitate, poate sista furnizarea informaţiilor pe site, fără a necesita un acord prealabil şi fără a acorda vreo notificare către utilizatori sau către terţe persoane.
-
În măsura în care nu sunteți de acord cu acești Termeni și Condiții, cu Politica de retur sau cu Politicile GDPR, vă rugăm să nu mai utilizați Website-ul și să nu plasați o comandă în legătură cu serviciile prezentate pe acesta.
-
Totodată, prin utilizarea Website-ului sau prin plasarea unei comenzi, declarați că îndepliniți condițiile legale pentru emiterea unui consimțământ valabil și că nu există niciun alt impediment legal care să vă împiedice în încheierea prezentului contract. Societatea nu își asumă nicio răspundere în cazul în care informațiile furnizate de Dumneavoastră nu sunt corecte.
-
În sensul dispozițiilor menționate mai sus, dacă sunteți cetățean român, vârsta la care puteți, de principiu, emite consimțământul în mod valabil este de 18 ani. În cazul în care nu sunteți cetățean român, este necesar să verificați în legislația de naționalitate condițiile în care puteți emite un consimțământ valabil, înainte de a utiliza Website-ul sau de a plasa o comandă.
-
Capitolul II – Contul Utilizatorului
-
Contul Utilizatorului
-
Aveți posibilitatea de a vă crea un Cont, urmând instrucțiunile afișate pe Website. În acest sens, va fi necesară furnizarea următoarelor date: adresa de e-mail, numele și parola, numărul de telefon, precum și adresa de livrare.
-
Prin intermediul acestui Cont aveți posibilitatea de a achiziționa serviciile prezentate pe Website.
-
Totodată, în măsura în care doriți să achiziționați serviciile și sunteți un client nou, este necesar să vă înregistrați un Cont, după adăugarea serviciului dorit și să urmați instrucțiunile de pe Website.
-
După crearea Contului sau selectarea serviciilor, fără înregistrarea unui Cont, veți putea achiziționa serviciile prezentate pe Website.
-
Prin intermediul Contului de Utilizator puteți să accesați și să modificați unele din datele furnizate.
-
În măsura în care ați fost de acord cu primirea de comunicări comerciale din partea noastră (oferte, promoții și altele asemenea), aveți posibilitatea de a opta pentru a nu mai primi astfel de comunicări, urmând pașii indicați în mesajele comunicate (email-urile transmise), sau din Contul Utilizatorului, secțiunea „Actualizare cont”.
-
Capitolul III - Serviciile
-
Serviciile prezentate pe Website
-
Serviciile prezentate pe Website sunt in legatura cu activitatea societatii, acestea fiind: extracția și dragarea nisipului, spargerea și zdrobirea pietrișului, extracția argilei, argilei refractare și a caolinului. Prețul serviciilor, eventualele reduceri promoționale, timpul estimat pentru executarea lucrarilor și livrare și orice alte costuri sunt menționate în paginile de prezentare ale acestora sau pe pagina de comandă, după adăugarea serviciilor în coșul de cumpărături. În măsura în care aveți nevoie de informații suplimentare cu privire la serviciile prezentate, le puteți solicita la adresa electrogavrau@gmail.com sau la numărul de telefon de contact: 0748601656
-
De asemenea, trebuie să aveți în vedere că imaginile afișate sunt cu titlu de prezentare astfel că pot exista și unele diferențe de culoare, aspect și altele asemenea între imaginele afișate pe Website și serviciile executate conform specificațiilor furnizate de Dumneavoastră.
-
În cazul unor erori (inclusiv de introducere a datelor, tehnice sau altele asemenea) cu privire la informațiile afișate în legătură cu serviciile de pe Website, cum ar fi cele referitoare la caracteristicile, prețul, reducerile aplicabile, costurile sau timpul estimat pentru livrare și altele asemenea, Societatea își rezervă dreptul de a nu da curs comenzilor plasate, inclusiv în cazul în care a fost transmisă o confirmare cu privire la plasarea comenzii.
-
În cazul menționat mai sus, Societatea vă va informa în cel mai scurt timp cu privire la imposibilitatea de a da curs comenzii plasate, într-un termen de maximum 15 zile de la plasarea acesteia. În acest sens, în cazul în care ați achitat contravaloarea serviciilor, Societatea o să vă solicite, prin informarea în cauză, indicarea unui cont bancar în care să vă restituie suma achitată sau indicarea unui alt mijloc prin care să procedeze la această restituire.
-
Capitolul IV – Modalitățile de plată. Facturare. Încheierea Contractului la distanță. Livrarea. Garanții
-
Plata
-
Prețul serviciilor este afișat în integralitate pe pagina de prezentare. Prețurile includ TVA. Costurile cu livrarea serviciilor sunt precizate la finalizarea plasarii comenzi, calculat in functie de numarul de servicii si distanta de livrare ca si un cost estimat.
-
Servicii pot fi achitate și prin mijloace electronice de plată, respectiv prin plata online efectuată cu un card bancar. Totodată, plata va putea fi efectuată și în numerar, în sistem ramburs, la livrarea serviciilor. Găsiți informații suplimentare în legătură cu modalitățile de plată în pagina dedicată efectuării plății, în urma parcurgerii etapelor plasării unei comenzi.
-
Factura aferentă achiziției o să vă fie comunicată prin e-mail, la adresa indicată de Dumneavoastră, după confirmarea comenzilor. Aveți obligația de a ne furniza informații corecte necesare emiterii facturii fiscale. În cazul în care a existat o problemă cu transmiterea facturii și nu ați primit-o, vă rugăm să ne contactați prin unul din mijloacele de contact, astfel încât să remediem situația și transmite factura.
-
Comenzile:
-
Pentru a achiziționa serviciilor este necesar să transmiteți o comandă în acest sens, urmând instrucțiunile din secțiunea de pe Website dedicată acestui subiect.
-
După selectarea serviciilor dorite și finalizarea comenzii, veți primi o confirmare electronică cu privire la plasarea comenzii la adresa de email indicată de Dumneavoastră. Confirmarea plasării comenzii nu echivalează cu acceptarea acesteia de către Societate. Astfel, ulterior plasării comenzii, Societatea urmează să vă contacteze telefonic în vederea confirmării comenzii. Confirmarea telefonică de către Dumneavoastră a comenzii reprezintă acceptarea de către Societate a comenzii plasate. În ipoteza în care, cu ocazia plasării comenzii de către Dumneavoastră, au existat unele erori de afișare cu privire la prețul prezentat sau cu privire la disponibilitatea acestuia, Societatea își rezervă dreptul să nu accepte comanda, informându-vă în acest sens, conform clauzei de mai jos.
-
După plasarea comenzii prin intermediul Website-ului, Societatea își rezervă dreptul de a efectua unele verificări ulterioare cu privire la disponibilitatea materialelor în vederea realizarii serviciilor comandate și cu privire la inexistența unor erori referitoare la informațiile afișate pe Website, în legătură cu serviciile comandate.
-
În cazul în care, după plasarea Comenzii, se constată că nu se poate da curs comenzii plasate, deoarece a existat o eroare cu privire la afișarea informațiilor pe Website, Societatea vă va informa în acest sens.
-
După încheierea Contractului la distanță, în condițiile descrise mai sus, Societatea are dreptul să denunțe contractul, fără să poată fi obligată la plata daunelor-interese, în cazul în care:
a) se constată că datele introduse de Dumneavoastră cu ocazia plasării unei comenzi sunt eronate/incomplete și astfel nu se poate da curs livrării serviciilor; sau
b) nu a fost acceptată plata cu cardul pe care ați efectuat-o, fiind refuzată de banca emitentă a cardului sau de către procesatorul de plăți cu care Societatea se află în colaborare. În aceste cazuri, Societatea vă informează cu privire la aceste aspecte, iar orice obligații asumate în temeiul Contractului la distanță vor fi desființate;
c) Clientul amână de două ori livrarea coletului;
d) Clientul refuză de două ori preluarea coletului de la reprezentantul firmei de curierat;
e) Clientul anulează și reconfirmă comanda plasată.
-
În măsura în care constatați că datele introduse în secțiunea dedicată comenzii sunt eronate, puteți să procedați la rectificarea acestora prin ștergerea și introducerea informațiilor corecte, atâta timp cât nu ați confirmat plasarea comenzii.
-
După plasarea comenzii, pentru eventualele erori sesizate de Dumneavoastră, este necesar să ne contactați, în cel mai scurt timp, prin intermediul mijloacelor de contact disponibile sau să ne aduceți la cunoștință acest lucru, cel mai târziu cu ocazia confirmării telefonice a comenzii.
-
După plasarea și confirmarea comenzii, nu veți primi pe email o copie de pe acești Termeni și Condiții, parte integrantă din contractul de vânzare încheiat cu Dumneavoastră. În acest sens, vă recomandăm să vă descărcați o copie de pe acești Termeni și Condiții. Trebuie să aveți în vedere că puteți folosi această copie exclusiv în vederea probării Contractului la distanță încheiat între Dumneavoastră și Societate.
-
Contractul la distanță se încheie în limba română, pe o perioadă determinată, respectiv pe perioada necesară executării obligațiilor de fabricare și livrare a serviciilor, încasare a prețului și, dacă este cazul, acordarea garanțiilor legale.
-
Livrarea
-
Livrarea serviciilor se realizează exclusiv prin firma de curierat parteneră.
-
Costul împreună cu timpul estimat livrării sunt afișate pe parcursul derulării procesului de comandă a serviciilor. Dacă nu se prevede altfel în pagina de comandă, costul aferent livrării serviciilor este de aproximativ 35 lei. Acest cost este suportat de Dumneavoastră.
-
Livrările serviciilor se realizează doar în zilele lucrătoare, respectiv de luni până vineri. Dacă nu se prevede altfel în pagina de comandă, livrarea serviciilor confecționate conform specificațiilor dumneavoastră se realizează într-un termen de 24-48h, sau într-un termen mai lung, în cazul în care vor exista unele evenimente obiective, aflate în afara controlului Societății, cum ar fi: sărbători legale, condiții meteo nefavorabile, probleme tehnice independente de Societate și altele asemenea.
-
Important: În cazul în care firma de curier nu poate livra serviciul comandat deoarece nu se află nimeni la destinație, nereușind să predea astfel coletul, serviciul va fi returnat Societății. Acest lucru, fiind culpabil Dumneavoastră, va determina blocarea accesului în vederea plasării altor comenzi.
-
Garanții legale privind conformitatea serviciilor
-
În conformitate cu dispozițiile Ordonanței de Urgență nr. 140 din 28 decembrie 2021 („OUG nr. 140/2021”), în măsura în care sunteți Consumatori beneficiați de unele garanții legale în legătură cu serviciilor achiziționate de la Societate.
-
Societatea își asumă să vă livreze serviciile în conformitate cu Contractul la distanță. Astfel, Societatea își asumă vă livreze serviciile în conformitate cu descrierile și caracteristicile pentru care optați din paginile de prezentare. În măsura în care considerați că s-a produs o eroare și că serviciile achiziționate nu corespund cu informațiile prezentate, vă rugăm să ne contactați în cel mai scurt timp, la coordonatele indicate pentru contact, pentru a clarifica situația.
-
De asemenea, nu se acordă garanția în următoarele cazuri:
-
atunci cand deterioarea serviciilor are la baza manevrare si depozitare neadecvata, perforare cu diferite obiecte, zgariere , sau contactul serviciilor cu substante de orice fel;
-
atunci cand serviciile sunt depozitate in spatii neadecvate (umezeala, caldura excesiva);
-
atunci cand serviciul este dat spre reconditionare altor companii ce nu au contract de colaborare cu Societatea;
-
Garantia cuprinde defectele serviciilor care se pot referi la: cutie/placa rupta / dezlipita, cutie/placa/carton rupt in procesul de fabricatie, dimensiuni incorecte etc.
-
Descrierile, caracteristicile, calitățile și orice alte informații în legătură cu serviciile vândute de Societate le puteți cerceta în cadrul paginilor de prezentare a serviciilor.
-
În cazul în care constatați o lipsă de conformitate în privința serviciilor livrate, aveți dreptul de a ne solicita înlăturarea acestor neconformități, fără ca Dumneavoastră să suportați vreun cost suplimentar, sau aveți dreptul să beneficiați de o reducere corespunzătoare a prețului sau de desființarea (rezoluțiunea) Contractului la distanță încheiat cu privire la serviciilor neconforme.
-
Perioada de garanție este de 1 saptamana de la data livrării serviciilor, iar pentru acordarea garanției este necesar ca neconformitatea să fi existat la momentul livrării serviciilor. Garanția legală nu acoperă situații în care neconformitatea a apărut ulterior momentului livrării servicii, în conformitate cu art. 9 din OUG nr. 140/2021.
-
Inlocuirea serviciilor se realizează în condițiile prevăzute de art. 12 din OUG nr. 140/2021. Astfel, în ipoteza existenței unei neconformității între serviciilor livrate și caracteristicile serviciilor prezentate pe Website, Consumatorul va avea dreptul de a solicita Societății înlocuirea acestuia sau masura reparatorie, fără plata unor costuri suplimentare, cu excepția situației în care măsura este disproporționată pentru Societate. Masura reparatorie sau inlocuirea se va realiza doar dupa ce serviciilor neconforme au fost expediate inapoi Societatii, aceasta le-a receptionat si a verificat neconformitatea raportata. In acest caz, expedierea se va face pe cheltuiala Societatii.
-
O măsură reparatorie va fi considerată disproporționată în măsura în care va impune Societății costuri care sunt nerezonabile în comparație cu o altă măsură reparatorie existentă la care poate apela Societatea, cu luarea în considerare a: (i) valorii pe care ar fi avut-o serviciile dacă nu ar fi existat această lipsă de conformitate; (ii) importanța lipsei de conformitate prin raportare la utilizarea serviciilor; (iii) dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără a produce un disconfort semnificativ Consumatorului.
-
Condițiile în care Consumatorul va putea obține o reducere corespunzătoare a prețului sau desființarea (rezoluțiunea) Contractului la distanță sunt prevăzute de art. 13 și art. 14 din OUG nr. 140/2021. Astfel, restituirea contravalorii serviciului poate avea loc numai în cazul în care Societatea este în imposibilitate de a aplica o masura reparatorie a serviciului sau de a îl înlocui.
-
Vă rugăm să consultați dispozițiile legale sau să ne contactați în acest sens, în măsura în care doriți să aflați mai multe detalii în legătură cu aceste garanții sau dacă doriți să vă exercitați aceste drepturi prin intermediul adresei de e-mail electrogavrau@gmail.com.
-
În vederea solicitării garanției, trebuie să ne contactați în cel mai scurt timp de la recepționarea serviciului pe adresa de email: electrogavrau@gmail.com. Societatea va veni în întâmpinarea, constatarea și soluționarea cererii Dumneavoastră în cel mai scurt timp.
-
În urma analizării cererii de garanție și admiterea acesteia, vom proceda la identificarea modalității optime de acordare a garanției. Masura reparatorie sau înlocuirea serviciului, reducerea de preț sau restituirea prețului se va efectua în cel mai scurt timp posibil.
-
Certificatul de garanție va fi transmis prin intermediul adresei de e-mail furnizate de Dumneavoastră sau in colet, impreuna cu serviciile, nu mai târziu de livrarea serviciilor.
-
Independent de acordarea garanției legale, în unele situații și la discreția Societății, pentru că urmărim satisfacția clienților noștri, vom proceda la efectuarea unor modificări la același serviciu, dacă acest lucru este posibil, sau îl vom schimba cu un altul nou. Această modificare este permisă o singură dată și se poate referi la una din următoarele caracteristici ale serviciilor: dimensiuni standard. Termenul pentru ajustarea/schimbarea serviciului este de 5-7 zile lucrătoare.
-
Capitolul V – Proprietatea intelectuală
-
Întregul conținut disponibil pe Website, și Website-ul în sine, este protejat prin intermediul drepturilor de proprietate intelectuală. Prin conținutul Website-ului se înțelege orice fotografii, imagini, ilustraţii, texte, videoclipuri, clipuri audio, desene, logo-uri, mărci comerciale şi alte materiale, precum şi software-ul utilizat în proiectarea şi dezvoltarea Website-ului.
-
Numele și marca numele site-ului, împreună cu celelalte mărci aferente, înregistrate sau nu, sunt mărci comerciale sau mări de servicii ale Societății din România și din alte țări.
-
Este interzisă orice publicare, afișare, ștergere, adăugare, modificare, crearea unor lucrări derivate, copiere, înregistrare, descărcare, transmitere, reproducere și distribuire a conținutului Website-ului făcute în alte condiții decât cele permise de lege și Societate. Descărcarea sau copierea materialelor de pe acest site este permisă numai pentru uz personal, non-comercial. Orice altă utilizare a materialelor de pe acest site, inclusiv reproducerea în alte scopuri decât cel personal, non-comercial, modificarea, distribuirea sau republicarea, fără acordul prealabil, în scris, din partea Societății, este strict interzisă.
-
Capitolul VI – Dreptul de retragere din contract (dreptul de retur al serviciilor) acordat Consumatorilor
-
Trebuie să aveți în vedere că, și în situația în care aveți calitatea de Consumator, nu beneficiați de dreptul de retrage din contract, respectiv dreptul de a returna serviciul într-o perioadă de 14 de zile de la momentul primirii acestora in cazul in care acestea au fost realizate dupa specificatiile Consumatorului (la comanda). Aceasta deoarece acest drept este exceptat în conformitate cu dispozițiile legale conținute în art. 16 lit. c. din O.U.G. nr. 34/2014 care prevăd următoarele: „sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la 9-15în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale următoarele: (...) c) furnizarea de bunuri confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar”. Astfel, înțelegeți și acceptați, în mod expres, faptul că serviciile sunt confecționate și personalizate după specificațiile prezentate de dumneavoastră, motiv pentru care nu poate fi acordat dreptul de retur.
-
În legătură cu serviciile comercializate pe Website, care nu sunt confecționate după specificațiile prezentate de Dumneavoastră, beneficiați, în conformitate cu art. 9 din OUG nr. 34/2014, de un drept de retragere din contract (drept de retur), fără să fie necesar să vă justificați în vreun fel alegerea.
-
Astfel, aceste servicii se pot returna fara a invoca un motiv, serviciile fiind deja existente in stoc si nu implica personalizare din partea Clientului.
-
Cererea de retur trebuie transmisă pe adresa de email: electrogavrau@gmail.com. Nu trebuie să transmiteți serviciile înainte de a ne comunica cererea de returnare pe email. De asemenea, nu trebuie să transmiteți serviciul înainte de a ne contacta telefonic în acest sens. Serviciilor transmise fără anunțarea Societății nu vor fi ridicate.
-
Trebuie să aveți în vedere că Dumneavoastră veți suporta costul transportului aferent returnării Serviciul.
-
Nu se acceptă returnarea serviciilor cu plata ramburs. Acestea nu vor fi acceptat de Societate, urmând să se întoarcă la Dumneavoastră.
-
Capitolul VIII – Prelucrarea datelor cu caracter personal
-
Prelucrarea datelor cu caracter personal de către Societate se realizează în conformitate cu Politica de confidențialitate și Politica privind modulele cookies disponibile pe Website. Vă rugăm să accesați informațiile în cauză pentru mai multe detalii pe acest subiect.
-
Capitolul IX – Declinarea de răspundere
-
Dispoziții generale
-
Societatea nu își asumă nicio răspundere cu privire la modalitatea în care Dumneavoastră utilizați Website-ul sau serviciile Societății. Societatea nu garantează niciun rezultat cu privire la utilizarea Website-ului sau serviciilor.
-
De asemenea, Societatea nu își asumă nicio răspundere cu privire la nefuncționalitatea Website-ului din cauza diverselor probleme tehnice ce pot apărea sau necesității efectuării mentenanței. Dumneavoastră înțelegeți și acceptați că Societatea nu poate fi ținută răspunzătoare în cazul în care nu puteți accesa Website-ul în anumite perioade de timp.
-
Dumneavoastră vă revine obligația să vă asigurați că îndepliniți toate condițiile legale pentru a utiliza Website-ul și că prin aceste activități nu încălcați nicio dispoziție legală ce ar putea fi aplicabilă Dumneavoastră sau locului în care vă aflați. În acest sens, Societatea nu are nicio obligație de a vă informa cu privire la reglementările sau legile aplicabile situației Dumneavoastră, întreaga responsabilitate de a cunoaște aceste aspecte și a acționa în consecință vă aparține.
-
Capitolul X – Alte prevederi
-
Procedura de soluționare a reclamațiilor
-
Orice reclamații pe care le aveți cu privire la serviciile Societății sau în legătură cu Societatea le puteți transmite la coordonatele indicate pentru contact, preferabil prin poștă electronică, la: electrogavrau@gmail.com.
-
După primirea reclamației, Societatea urmează să vă furnizeze un răspuns în cel mai scurt timp posibil, de preferat nu mai târziu de 30 de zile. În măsura în care, pentru soluționarea reclamației, este necesar mai mult timp, Societatea vă va informa în acest sens.
-
Informarea prevăzută mai sus sau răspunsul la reclamația efectuată va fi comunicat la adresa de poștă electronică de pe care a fost transmisă reclamația.
-
Dacă doriți și aveți calitatea de consumator, puteți apela la o procedură de soluționare alternativă a litigiilor. Mai multe informații referitoare la Platforma SOL puteți accesa aici: https://europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/solving-disputes/online-dispute-resolution/index_ro.htm.
-
Cesiunea
-
Societatea are dreptul de a cesiona și a subcontracta, în tot sau în parte, drepturile și obligațiile prevăzute în cadrul acestui contract, fără a fi necesară obținerea unui consimțământ viitor din partea Dumneavoastră. Altfel spus, prin acceptarea acestor Termeni și Condiții, sunteți de acord și autorizați Societatea să cesioneze sau subcontracteze, în tot sau în parte, acest contract fără a fi necesar să vă informeze în acest sens sau să obțină un consimțământ viitor.
-
Capitolul XI – Prevederi finale
-
Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții sunteți de acord ca legea aplicabilă întregului contract să fie legea română, atât în ceea ce privește condițiile de fond, cât și cele de formă.
-
Societatea își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții după cum consideră necesar. În măsura în care, după efectuarea acestor modificări, nu sunteți de acord cu noul conținut, vă rugăm să nu mai utilizați Website-ul sau serviciilor Societății.
-
În cazul în care o clauză din acești Termeni și Condiții nu se pot aplica, din orice motive, clauza respectivă va fi înlocuită cu dispoziția legală relevantă situației pentru care fusese convenită clauza și care se apropie cel mai mult de sensul clauzei inaplicabile.
-
Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții sunteți de acord ca orice litigii apărute între Dumneavoastră și Societate să fie soluționate de instanțele de judecată competente din România.
-
Orice comunicări, pentru a fi valabile, se vor efectua exclusiv în scris, la coordonatele pentru contact sau prin mijloace electronice, la adresa: electrogavrau@gmail.com.
-
Pentru a facilita comunicarea cu Dumneavoastră în vederea obținerii anumitor informații, ne puteți contacta și la numerele de telefon: 0748601656.